Raya Dolu-Dolu~~

beraye umah cikgu zahnita(sejarah) masa form 2.hehe..

Haha semalam aku borak2 dengan Ani(one of my classmate)..tetibe teringat masa zaman kecik2 dulu...Hari Raya was the best day for the whole year..aku ingat lagi masa dulu2 aku, Ida, Ani, Iza, Mas, Su, Nana,Eton, Jenah, n ramai lagi la agak merayap reramai(ngan classmate lelaki sekali) g beraye umah semua orang..masa aku sekolah rendah kitorang kayuh basikal la reramai..mmg fun..haha entah bape kali rantai basikal kitorang terlucut pon aku tak tau..tapi sape peduli la kan...raye tetap raya..wpun tangan itam dek minyak rantai..tapi perjuangan tetap diteruskan(ahaks nak kumpul duit raye banyak2 le tuu..)

pastu dah besar sket kitorang pon naik motor..biasanye aku tumpang Ani je sebab aku pon bukan ada motor..wpun masing dan masuk sekolah berasrama, n kemudian kami masuk universiti, tradisi tu masih lagi kitorang teruskan..paling tidak pon mesti kitorang beraya umah2 kitorang je ..


Hinggalah...
.
.
.
.
.
.
.

Tahun lepas aku dah tunang n kahwin aku tak dapat join diorang lagi...waaaaaa...sdeyynyeee...rindu aaa kat koranggg..hukhukhuk...~~


**DiLLaiLa~~ Korang masih beraye lagi ke??Jeles wehhh...~