ku menghitung detik..

aku dah kat umah mak mentua sekarang ni..officially aku start cuti hari senin lepas...huhu name je cuti tapi next week kena balik opis balik untuk tanda kertas exam..takpelah demi anak bangsaku ku sanggup meleburkan cutiku 2 3 hari untuk tanda paper..dah le student dekat 200..paper berturut lak tu...pening gak aku memikirkan ni..huhu...layan je la...

sekarang ni keje aku hari2 asek check cimb...check kalau2 scholar dah masuk..tapi setiap kali check setiap kali tu aku kecewa...aduilllaaa..biler la nak masuk ni...duit sane dah le makin hari makin tinggi...kang tak pasal2  by the time aku dapat duit tukaran wang dah jadi rm4= aud1 lak kang...pengsan macam ni...tolonggggg...dengarlah suara hatiku ini..copeklah sikit wahai enche' kpt..huk2...

pastu tadi aku dapat gud news...hehe actually aku tengah tido...sekali kawn aku ni msg...aku bukak mate je dapat mesej best...die kate dapat interview kat uthm..alhamdulillah...mudah2an ko dapat la ye kawanku...aminnn...

oklah...enche' aren sebok plak die nak facebook ngan enche' bob ni...iskk...tak senang den nak update blog...kui2...


**DiLLaiLa~~ bosan plak cuti lame2 ek...huhu

2 comments

viKy December 28, 2009 at 3:19 AM

sapekah kawan ko tue dilla?hopefully die dptla keje kat UTHM tue

DiLLaiLa February 6, 2010 at 12:59 AM

uik baru perasan comment ni..dah jauh bebenor...u know who..=)