Cuti cuti Bayou Lagoon

OK macam biasa.. gambo belom ada... hahahhahhaha

tulis dulu sebab takut malas terus nak tulis >.< :p

Kat mana Bayou Lagoon ni.. hehe jawapan nya kat Melaka jeww.. kalau dengan umah mak mentua I dalam 20-30min la agaknye kottt... :D

tapi kami gatal2 jugak pi book bilik sebab saje nak experience. and kami pi sehari semalam jewww..heheh jadi lah kann

[pinjam gambo kat blog ntaddmomi.blogspot.com :D TQ!]


Komen:

1) bilik: skala 0 sampai 5, aku kasi 3 kot.. hmm cemana nak citer ye..dia macam konsep apartment kot.. and memandangkan ni tempat main2 air so bilik xbyk karpet pon. banyak tile je.. macam kat rumah uols tu.. so feeling cam dok hotel tu ada kurang sikit la..

2) main2 air: aku kasi 4. untuk aku ok just nice. senang nak control anak esp anak kecik2.. tempatnya xbesar sangat n xkecik sangat.. sufia paling suka main tembak2 air. sebab dia sbnornya mmg penakut air.. so kitorang bawak gi sini sebab nak kasi dia kurangkan takut sebenranye..

3) makan2: hehe aku breakfast je kat situ. ok la macam2 ada and puas ati makan sampai gomok sufia kate :p malam tu kami kuar makan kat restoran pokok nangka ke apa tah dekat2 situ.. aku sukee suasana dia. masakan pon ok..

4) harga: 0(murah giler) 5(mahal giler) : untuk aku, aku rasa 3.8 la kot. hahahhaa.. sebabnya biasala theme park mana2 mmg la mahal sikit..

overall 4 bintang aku kasi..

oooo..tapi kannn..rupa2nya ni cerita bulan 11 aritu la. hahahhaa

*** xtau bila mau jalan lagi.. huhu