Sepetang di BP Mall

Fuhh lame juge aku tak update blog ye...hmm bz sket...so meh aku nak citer sket..aritu aku gi BP Mall..sbnrnye niat dihati nak gi beli tiket wayang Transformers je sebab esok nye aku ngan enche' aren nak gi tengok..nak wat reservation takut kitorang x sempat nak collect sebab rushing...so..selain dari membeli tiket..tengok lah ape yang berlaku..isk..isk...huwaaaa

4.30p.m:


4.45p.m:



5.30p.m:


6.00p.m:


.
.
.
.
.
.
.
.
.




**D.i.L.L.a.i.L.a ~ phewww...seb baik pembelian berbaloi..isk..isk..

6 comments

ikanbesh June 30, 2009 at 5:51 AM

hahaha.. ak pon br lepas beli lip balm body shop gak perase strawberry actualy ak lagi suke raspberry...

DiLLaiLa June 30, 2009 at 1:25 PM

tapi kan zana..aku terlupe aku letak mane lip balm tu..aduhh baru bape ari dah lupe letak...~

cumel~* June 30, 2009 at 2:40 PM

wah soping..sioknyaaaa

DiLLaiLa June 30, 2009 at 4:51 PM

hehe berjalan sorang pon leh terbeli barang...bahaya betol la..hukhuk

ikanbesh June 30, 2009 at 6:42 PM

ntah ape2la ko ni.. mentang2 bende tu kecik.. mesti ko rase menyesalkan walaupun harga die bru rm18.. still mahal

DiLLaiLa June 30, 2009 at 6:44 PM

tula pasal zana...aku boley termisplaced plak ni...huhu kena la selongkar barang2 ni jawab nye..