penatnyerr arini...~~

hari ni aku rase penat sangat...gara2 nak complete kan form cuti belajar aku terkejar2 ke sana ke mari...pagi pegi hantar cuci gambar husband..then gi pendaftar mintak sign..pastu balik opis prepare kelas..kat kelas bergaduh ngan student lak(hehehe) pastu abes je kelas completekan balik form2 sume and akhirnya berjaya juga submit kat kak zifa..surat yang aku tunggu2 dari supervisor since last week pon aku dah terima..alhamdulillah..biler dah submit tu rasa cam legaaa sangat...dah 2 minggu aku mengerjakan borang ni...siang malam dok belek borang...ada jer yang salah..seb baik ence' aren rajin nak check kan balik sume...mesti ada je typing error...sakit ati aku...pastu petang semalam before aku submit pulak ada senior lecturer ni bitau salah ni dilla ko buat..adusss...haha yang aku tak tahan tu die leh cakap cenni.."dah ko diam..meh aku cakap camane nak buat(gaya bapak2 gitu)"haha...tu gara2 aku asek sibuk je nak tanye biler die nak explain...nway..thanx en zek..thanx ence' aren juge...=) banyak betol tolong saye isi borang...

huh tu baru memohon cuti belajar n biasiswa...harap2 nya lulus lah...baru memohon pon dah macam2 borang...nanti sign agreement lagi la tah pape kena buat...masa last time aku sign agreement untuk master aduihhh macam nak pengsan..mati setem ler hape le..mase tu dah le aku kat jb..sume tempat jauh2...kenderaan pon x ada lagi...sdey nye...huhu...tapi ape pon alhamdulillah sume tu dah lepas pon...

emm dah penat2 ni rase macam lapo lak...n tetibe teringin nak makan kat vivo...huk2 kat bp ni takde vivo..kalo kat jb dulu rajin la aku n nuwul makan situ..shedapppp..nyam2...rindunyaa nak makan vivo ngan kawan2..huk~~

**DiLLaiLa~~ rindu zaman dolu2