Teknik urutan baby

hehe aku masih lagi kat umah..menikmati keindahan dan keseronokan cuti bersalin..ngihihi(xsedar diri tol!!!)huhu..

jadi alang2 masih kat umah ni aku nak gunakan sepenuhnye masa untuk memanjakan anak dara kecikku yang semakin hari semakin bulat dek kerana kuat minum susu..pastu pantang lambat lak tu..melalak ya ampun...sampai merah padam muke...aku plak yang hari2 dok mintak maap dalam hati kat uncle said and uncle michael(jiran2 ku) bagi pihak budak kecik ni...hehe dalam hati je la tapi... :-D

so hari ni aku nak tepek kat sini gambar2 teknik urutan bayi which suggested by Johnsons...aku pon dah xingat dapat mende ni dari mane..tapi seingat aku blog seseorang la...dah lama dah aku simpan gambar2 ni...tp masa tu lom ada baby lagi...hehehe..kalo nak apply kan kat ince' aren cam xsesuai la pulak..kui2...

so macam yang sume orang tahu urutan adalah satu cara berkomunikasi dengan baby kite..so apa salahnye kalo kite cube kan?  ;-)


























***mari mengurut...hehe