demam melanda hehe

hehe bukan badan yang demam..tapi demam cerita Nora Elena.. hehehehe :-D




tengah basuh pinggan pon nyanyi lagu ni..lipat baju..studi pon nyanyi..tulis paper..errrr :-D


***waduh3 Seth oooo Seth... :-D :-D :-D

5 comments

Nazariah June 6, 2011 at 12:36 PM

Haha...akak pun dah lama demam ngan citer ni...kalau xdpt tgk, mesti cepat2 carik kat U-tube ke blog org ke.. xboleh lepas walau 1 episod... dengan hafiz pun boleh ikut sama2 nyanyi... tp ada ke lelaki seromantik dan sebaik Seth tu ek...adus... bahagianya kalau abg pun mcm tu...bunga satu bornet keta tuh...hihi...:p

M@Ri@M June 6, 2011 at 5:30 PM

oo..akak pn terpengaruh ssampai kena sound ngn mija..poyo tul layan cite ni.hahah. nasib la kn. syok nngk..cm bahagia sgt je kn. kdg2 pk..realiti ada ke laki cmtu?hehe. yg cukup pakej la...poket penuh..ensem..caring...sume la.heheh

Herman June 6, 2011 at 5:33 PM

Adoii duit nak beli pampers pun berkira2...bunga petik kat tepi jalan jer larr...ekeke.

Ibu Aimy June 7, 2011 at 12:25 PM

dila tu bukan demam tu angauuu

DiLLaiLa June 7, 2011 at 1:01 PM

kak naza: kalo la tetibe arin kasi bunge satu bonet mesti saye pk bukan2 kot..kekekkee..tetibe je..xpenah2..hak2..

kak yam:ekekkeke xtau la realiti cemane..kalo org kaye raye bley la kot..kalo coo-lie cam kite hehehhehehehe nak beli sekuntum bunga pon pk 400kali..hek2...

HW: ekekeke...ok la tu petik..it's the thought that counts..tak kesah la jumpe tepi jalan pon..kui2..tapi sanggup ke awak nak petik?hakhak

kak mas: kiki..seb baik xmimpi seth..=))