At the final stage

Akhirnya...setelah sekian lama.. aku tinggalkan blog ni..huhu

Dah lama aku x update pape pasal pengajian aku kan?

Aku sekarang kat final stage. walaupunnnn lembab and x laju macam orang lain. tapi sekurang2nya aku dah siap thesis draft. Alhamdulillah sangat2...

Sekrang dalam proses pemurnian lagi dan InsyaAllah akan submit selewat2nya bulan 2.

Aku harap kawan2 doakanlah ye..semoga di permudahkan semuanya..



*** Ya Allah, ya tuhanku.. Sesungguhnya engkaulah yang menjaga hati2 mereka. Hati SV ku, para penilai tesisku, orang2 pentadbiran universitiku. sesungguhnya engkaulah yang berkuasa ke atas mereka. Ya Allah yang tuhanku, kalau datangkanlah perasan belas mereka terhadapku. agar aku dapat menghabiskan pengajianku dengan lancar dan mudah dan secepat yang mungkin. Agar mereka tidak nampak kecelaan yang ada pada tesisku; semoga aku beroleh kejayaan, Ya Allah. Agar mereka menerima ku untuk bertugas seperti biasa. Amin ya robbal a'laminll