2 tahun 1 bulan...Alhamdulillah... :)


Alhamdulillah...sudah 2 tahun 1 bulan..hihihi...actually I am talking bout my little family..Alhamdulillah dah 2 tahun satu bulan saya bergelar isteri kepada ince' Mohd Shahrin... pd tarikh keramat 29 Nov 2008 kami disatukan..I am sooo happy wif u bee...and I am so thankful..yes, I truly am..ince' aren btol2 sangat melengkapi aku..hihi..mane yang aku perangai buruk2 tu ince' aren akan cover...perangai buruk2 ince' aren pulak aku yg cover...hehehhe... :-D

 



 




actually entry ni aku patut tulis sebulan yang lalu.tapi memandangkan masa tu kami kat Msia...internet access ada limited sket..so tangguh punye tangguh sampai la sebulan berlalu..hehehe...
 
terima kasih bee sudi jaga saye...saye ni degil...batu besar ada duduk dalam ini kapala...selalu betah abg ckp...huk3..teruknye aku ni ek... adoi seb baik dpt laki penyabo..hehe... harap2 cupi2 takde batu macam saye...harap2 cupi2 cool mcm abg..hihihi... ;-)

time kasih bang sebab sedaye upaya penuhkan wishlist saya kat sini...huk3... time kacihhhhhhhhhhhhhhhhhhh abang....aku cayang kamoooo...huhuhu...muahhhhhh... :-)




***maksudnye dah 1 tahun 1 bulan la kami kat Melbourne ni..last year kami celebrate our wedding anniversary dlm flight... ;-)

2 comments

Nazariah December 29, 2010 at 10:19 AM

Ila...sek ni kitorg selalu tanya Hafiz.."dlm kepala ada apa?" dan mesti dia jwb "ada batu"...hihi...korg samalah rupanya...kikiki...anyway Happy Belated Anniversary..:)

DiLLaiLa December 29, 2010 at 11:36 AM

wakaka apis ada batu gak ke??xpoe batu kecik xpe...jgn batu idup sudah...kikiki