Hari mengukur shopping mall..hehehhe~



hikhik adoyaiii..apekah betol lah..balik sume kaki sakit tangan sakit...hahahha...sumenye gara2 B.O.X.I.N.G D.A.Y ler nii!!!

boxing day tu ape?biasanye boxing day tu diorang buat sehari or 2 hari after Christmas Day...hehe time ni sume store or shopping mall sale yang giler2 punye..up to 70% punye...hehhee...gile x giler la kan...yeee aku mg dah naik giler la ni...gara2 boxing day semalam kitorang kena makan roti je seminggu..hahhahaha....

semalam kitorang start kuar pukul 9.30 pagi n balik rumah pukul 5...caye x??hanye untuk bershopping..uhuhuhu...keluar terus menuju ke DFO dulu...sampai DFO dalam kol 1010...tapi org da raaaamai sangat...yang aku perasan kebanyakan org menuju kedai POLO dulu...sampai kena queue up nak masuk...fuhhhh...mane xnye..POLO buat sale 60% off everyting...so next year kalo rasa nak try baju POLO sehelai ke boley la beratur sekali ye dilla...hahahha...semalam mmg xlarat la nak beratur sebab da ramai sangat...

sebenarnye pegi DFO tu sebab aku nak carik Tefal Edition...uwaaaaaaa...xtau nak carik kat mane!!!tolonggg nak carik kat mane ni????dapat beli yang loose sebiji dulu pon jadi lah...uhuhu...pegi DFO tu xjumpe langsung kedai jual barang tefal...huk2..last2 lain plak yang aku beli..hihihi.. :-D

nak tefal punye pasal kitorang pegi pulak Epping Plaza...situ ada Harris Scarfe..mencube nasib la juge...tapi still nasib xmenyebelahi....yg aku xsuke kat HS ni..barang punyela berterabur!!!aiyooo kusut aku..kejap kuali kat sini.ada sikit kang kat sane pulak...periuk belanga kat sinun..dah le nak tolak stroller pon sempit..adess...

last2 kitorang masuk Target je...lay by Wii!!hahahhahaha...nak beli cash mmg tak dok la...kalo lay by bayo sket2 takde la terasa sangat..ok...aku sangat dah tak sabar nak main Wii Fit tu...dah terasa kegemukan terlampau tu..hehe takde la terlampau sangat..tapi sudah rasa seluar sendat sket lah..hehe


[mana mau carik???online pon xtau kat ne..uhuhu]

pastu aku nakkkk juge carik Tefal  tu...kite gi Northland pulak...hahaha giler xgiler...carik kat Target Northland..banyakkk Tefal kat situ..tapi aku nak carik periuk..yang ada kebanyakannye frying pan...huhu frying tu ada banyak..so aku xde la tkejar2 sgt nak beli..huhu...last2 jumpe la satu periuk Edition tu...SATU sahaja ok..and kotak pon xtau dah kat mane...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa....macam mane nak beli kalo kotak xde...uhuk2...kalo nak diikutkan misi kitorang arini kire tak bape berjaye la...huhu..

yang paling berjaye sekali adalah Sufia..haha senyap2 barang2 die yang paling mahal sekali..saba je lah...time kasih banyak2 ye ince' aren..kerana saye n sufia poket abang lebam2 arini..hik2..actually hasil untuk hari ni takde la melampau2 pon..sume org pon dpt bhgn...duit takde jalan je lbey..hahahhahaha




 ***mane nak carik Tefal Edition nihh...??? :-(