separuh ramadhan sudah..

Alhamdulillah rase nye baru sekejap je ye..tapi dah nak setengah bulan dah masa berlalu..ingat lagi masa tu baru dua tiga hari berpuasa...aku snap gambar ni dekat parking kereta...aku rase bulan sangat cantik..berbentuk bulan sabit...nampak tak nampak x?yang kecikkk kat atas tu lah die..tup2 sekrang bulan dah nak hampir penuh...biler aku balik sekolah and amek sufia aku mmg suke tengok bulan..hari2 tengok bulan..indahnye ciptaan tuhan kan... :-)


ramadhan kali ni ape yang menarik ye? ermmm yg menariknye of coz la sufia...hehehe..bulan puasa tahun ni mmg aku sambut simple sangat..same macam tahun lepas..tahun ni lagi sempoi kot..berbuka kat opis..makan kurma, biskut and air masak..then balik rumah barulah carik nasi mlm td or roti je...dah cukup dah...alhamdulillah..

hari ni?(errr sebenarnye ni adalah post semalam...ekekeke) emm hari ni ince'aren balik awal sket..so die xmo bwk bekal..tp kesian la kalo bwk roti je sbb still kena buka kat tmpt kerja...so pg tadi aku pon buat kan la puff sket...memula nak bubuh inti sardin je sebab sonang..sekali tgk sardin dah xde stok daaa...terpaksa la buat yang susah..sebab dah offer...kui3..nak tanak aku buat la inti kentang ala2 karipap tu...


hehhee sebenarnye 1st time ni bake puff kat sini..pastu bley lupe plak nak bubuh baking paper kat baking tray tu...so habis melekat2...so versi yang ince'aren bawak tu mmg xcomel la...ekekekeke...yang aku punye 2nd round punye so cenggini la rupe die...ok la..rasa?not so bad..cume sebab die mcm oily sket kan, so terasa muak pulak..makan 2 je dah cukup dah..kui3...next time cube buat lagi.. tapi kena kurangkan minyak sebab ince'aren pon complain die makan muak..errr sampai sakit perut kot...kuang3... :-D


***mau tepek resepi donut pulak lepas ni..