beg itu

aku ada satu beg.

beg itu tidaklah mahal.hehe aku jenis beli barang asal cantik dah rasa berbaloi beli..tak semestinye yang mahal..so maksudnye aku xkesah pon kalau barang tu xde brand or barang pre-loved(ceehhh sebut pre-loved baru sedap sikit dengar kan?) ;p huhuhuhu duit pon macam ada banyak je nak beli yang mahal kan..ehehhee

beg ni adalah one of my fav bags. kawan ku di jepun sana ada beg yang sama macam ni..ini kire macam friendship bag kite kot, haha boley x camtu? wuuu aku mmg sangat rindukan kawanku itu..kawan merewang and meronggeng time otak x center..nurul ingat lagi x kite pegi urut thai? ekekkee menjerit2 macam ape je(ekekeke aku le tu)

ermm cantik kan beg ni..owh bag ni mmg best. dah la warna cokelat(my fav). besar. spacious..and look like leather too(boley la sikit2 kan). bawah ni gambar aku pegi honeymoon bawak beg ni..

[i looked so young. and so kurus too! sob3]

ince' aren knows how much I love the bag. yelah die pon senang, segala barang boleh sumbat dalam tu.he he he~kenapa aku cakap centu?sebab actually bag ni tali aritu dah nak putus..aku mmg sdey giler...sampai xlalu makan..cehhh(tambah cerita)..haha tp mmg sdey pon tau..hadoi beg ni dah le best. pakai outfit apa2 pon cun je..emm ;(

[inilah beg itu]

sooooo, ince' aren telah dengan baik ati nye pegi tolong hantar repair kat tukang kasut. ihihi best kan?maka terjadi lah beg ni mcm ni sekarang. yang kaler hitam tempat penyambung tu yang baru(yang tu leather). kat situ la yang putus aritu..huhu and i loike it too..sebab dah nampak macam vintage pulak..hihihi :D




***sayang nak guna lagi.takut putus lagi..huhu boley?

2 comments

dariagraphy October 25, 2012 at 11:43 AM

of course ingattt masa urut ;p rinduuu.
anyway cantekk bila dah d repair ila~ menyesal tak anta to cobbler gak.. nanti balik kuching amik tali dia balik n bawak jumpa cobbler

Ira October 25, 2012 at 11:50 AM

cantik!!!!... lps ni jgn letak brg berat2.. hehe..