Banyaknye

Ya ampunnn...banyaknye...banyaknye...banyaknye..

banyak oiii nak citer..dari citer pegi Thomas Steam Train, pegi Reservoir Kite festival..
pastu nak citer pasal makan2 kat HIYC sebab celebrate Izza yang dah nak balik..sume xtersempat nak tulis..

banyaknye keje pon ye jugak...ye kepala tengah serabut sekarang..berhutang macam2 kat SV.. ada dua jurnal nak kena habiskan tulis..terbengkalai sokmo(harap2 menjadi le).baru tulis sekerat2 and nak kumpul2 reference semula  sebab dah berkurun2 dalam folder and dah lupe dah sume yang aku baca dulu, tetibe pulak SV dah kasi next date untuk conference. submission date may ni, which is sempat ke aku siapkan experiment??????warghhhhhhhhhhhh...

nantilah, bile senang2 aku tepek je gambo2 cik cecupi kat sini and citer laju2..

owh ye nak bitau..sekarang aku kalau gi uni parking jauh. sebab belum ada duit nak beli tiket parking yang berharga hampir 250dolar itu. huhuhu mula2 rasa sakit2 badan and kaki, badan pon lesu2..tapi lama2 ok la..sedap rasa. hehe rasa jantung aku bergerak sikit.kih3 kalau x mane ada buat exercise pon ;p ermm tak tau lah sampai biler bertahan ni.kih2 silap2 bulan 4 kang dah beli tiket parking dah..hihihihi aku ni bukan boleh caye.

ok, dada didi dudu...

***ngantuk