Unlike

Hari ni aku unlike 2 orang dari facebook.. yang aku unlike ni adalah page orang2 yang selalu jadi icon..entahlah aku sebenrnye suke baca tulisan diorang...tapi kadang2 aku xsetuju bila cara diorang menunjuk2 apa yang diorang ada.. apa diorang buat..

jadi hati aku akan rasa xsenang..pastu rajin la aku nak tulis komen..wpun aku tulis dengan baik tapi lama2 jadi berlarutan..menimbulkan benda2 yang bukan2..astaghfirullah..baik aku avoid terus dari tambah menghitamkan hati aku ni..sedangkan hati aku xsuka baca benda2 berbaur riak nih..

aku dah penah rasa hidup di zaman susah and jugak di zaman yang ok..bukan senang, tapi ok..so aku tau la apa rasa bila orang cakap ko pulak bila nak buat? sedangkan kita tau kita xmampu...

Waallahua'lam..semoga Allah ampukan dosa aku yang khilaf nih..

;(

***dalam proses kurangkan fb..tapi susahnyaaa

1 comment

Ira June 28, 2013 at 11:43 AM

insyaAllah, mula dgn ramadhan ni, cuba kurangkan fb. smga berjaya ok. :)