Biler dilla dah lame xbershopping~

huuu..shopping??dah lamenye xsebut perkataan tu utk diri sendiri..yg ada pon utk cik sufi je la kot..huhu..rase2nye last aku shopping beria2 mase nk terbg ke sini la kot thn lps..uhuk2 lame da kan?

duduk sini mmg la byk brg branded...harga pon actually lebey byk murah berbnding kat mlesia..tp murah2 pon still mhl sbnrnye...jdnye duit mmg xsampai ke situ pon..aku ni pon bkn jenis pakai brand yg gah2 mcm coach ke..gucci ke..jimmy choo ke..aku biasanye beli brand yg sedang2..x grand sgt and x lah hampeh sgt..hehe..

jd biler dok sini ni rase mcm kekosongan gitu di jiwa raga ku ini,..huuu xdpt shopping!!baju pon da koyak2 kat tepi tp msh pakai lg..huhu..aihhh hrp2 la blk mlesia smpt beli bj 2 3 helai ke..satu lagi yg aku aim sekrg ni adalah beg baru..huhu aku mmg tak berduit...tapi peduli ape aku...kalo terpakse aku akan gune juge credit card...hahaha!!!  :-D

time kasih ince' aren kasi aku kuar ngan kawan2 td beli cardi baru..aku dah bosan ngan cardi biru belang2 tu...hmm dpt kuar 'separa shopping' td ringan sket pale aku ni ha... :-D



***nak beg baru..nak beg baru... :-p