Bila anak demam...

Bila anak demam...
Ibu ayah susah hati.. :-( :-(

dalam banyak2 demam kali ni demam yg sufia btol2 cranky..sbb selalunye lebey kepada selsema je...aku sukat suhu tinggi jugak..dekat 39degree..tapi xcecah lagi..ada try koolfever aritu tapi sufia mengamuk2 xnak..menangis2..last2 tuam dengan tuala je..kejap je tuala dah panas.. siannye anak ibu.. :-(


time tido pon mengerang2...kejap2 tersedar nangis..dengan hidung yang tersumbat lagi..susah budak kecik ni nak bernapas agaknye..

ibu nak sedut hingus awak pon ibu tengah selsema sayang..takut lagi teruk pulak nanti..sian awak.. :-(


***mudah2an sufia dah ok esok..muahh

4 comments

liza April 19, 2011 at 5:19 AM

tembamnya anak ko dila. semoga cepat sembuh ye sufi..

DiLLaiLa April 19, 2011 at 6:55 AM

pipi mcm shincan kan liza?hahaha

Nazariah April 19, 2011 at 11:37 AM

siannya sufi... mmg ssh sikit anak demam kan la...lg mmg dah nak tukar musim ni mmg selalu budak kena sakit...semoga sufi cpt sembuh ye...

DiLLaiLa April 19, 2011 at 9:38 PM

sian betol..baru reda cirit birit...kena demam la pulak..badan pon dah kurus da tu..muke je tembam..mmg gene saye betolla si sufia nih..huhu