nak tengok movie...nak tengok movie...

Uwuwuwuuwu hati dan jiwaku meronta2 nak tengok movie...banyaknye movie yang aku xdapat tengok or bakal terlepas tengok... huk2.... waacaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..

Hikayat Merong Mahawangsa

Transformer

The Fast and The Furious

Pirates of the Caribbean

Harry Potter
.
.
.
.
the list goes on... ..


waarghhhhhh banyaknye movie best tahun niiiiiii...kenapakahhhhhh??uhuk2... :-(



***hiburan dunia je semua tu dilla... =.=' baiklahhhh...

4 comments

liza April 15, 2011 at 10:04 PM

sama la dila.. tak tahu nak letak anak dekat mana. eh.. bukan tak tahu. tp tak berani nak letak mana2. kalau jenis buat stock susu tu boleh la.. harap2 pirate nanti dapat tengok. azhad dah besar tinggal je umah nenek. tak pun abi dia jaga. umi azhad nak berlibur dengan rakan2.. huhu

DiLLaiLa April 15, 2011 at 10:16 PM

huaaahhh...hanya jauhari mengenal manikam kan liza..huk3...

MAI'sarah April 15, 2011 at 10:23 PM

huhuu...sama la kita, akak :( nama jek duduk KL, tp xg tengok wayang pon...sedih jek...dh mcm duduk dalam hutah jek kat sini...xtau pape

DiLLaiLa April 15, 2011 at 10:51 PM

huhu hutan batu kot KL tu ye siti..hihihi..biler ye akak last tengok wayang?ermm long long time ago kot..huk2..