Perampok kereta??berani kauuuuuuuu..

Ni nak cerita ni..aduyai basi x?basi x?huu kisahnye hari sabtu lepas..hampes betol la..elok2 aku nak citer hal best ada plak selit kisah mengejutkan..hampresss...huhuhu :-p

nak dijadikan citer sabtu lepas kami ke Geelong..pegi Geelong dalam 1jam lbey centu la jarak die..so pukul 10.30am kami gerak..sebenarnye kami kesane nak tengok baby baru...kawan seUTHM bersalin..anak kak is.. :-)

selalu kalo kami jalan jauh kami naik kete biruku..memandangkan kete satu lagi mmg tak bape fit pon..ince'aren just bawak pi keje je..mmg xberani bawak jalan jauh..kete biru plak since hari khamis tengahari aku letak tepi jalan(mmg common je kat sini orang parking tepi jalan)..sebabnye khamis petang sufia x gi school so aku kena balik sekerat hari la..biler balik aku terus parking tepi jalan sebab xnak block kete satu lagi sebab ince'aren nak kuar gi keje..

so biler sabtu pagi nak gi Geelong tu nak bukak kan pintu kete la nak letak sufia dalam carseat..sekali tengok2 rupenye tempat kunci tu dah kena rodok..seb baik la lubang kunci kami tu pon dah nazak sket dah..biler org tu rodok2 tempat kunci tu terus die jatuh kedalam pintu kete..so diorang fail la dari membuka pintu..aduyaiii...berderau darah aku tengok..kalo dibuatnye kena rompak betol..menganga la kitorang...huhuhu...sadis2...

hampeh kan?hilang terus mood nak citer pasal Geelong..huuuu anak kak is comey sangat..kecikkk lagi..effortless je rase biler angkat baby kecik..biler angkat cupia..adoiii senget2 badan aku..haha

ni ada a few pics ngan bb n kat Waterfront.. :-)

[to geelong]

[katne tah ni..tapi cantek..hee :-D ]

[dgn bb tomey :-) ]

[eye on Geelong?]

[buah hati shaye]

[tgk ape la tu excited sgt]

[three of us.. ]

[nak naik Thomas jalan2 Waterfront]

[bapak dan anak]

[si tembam sebelum demam]

[canteknye laut..jakun sekejap]

[seksi gitewwww..uhuhuhu]

[suke gambo ni...hehe]


***alhamdulillah demam sufia dah reda sket..tadi dah 37.2 je..ada kurang la..chaiyok sufia! :-)