My new spot!

[erkkk???]

uhuhu nampak x gambar kat atas tu?roboh sudah!ape cer sebenarnye ni..???

huhu sebenarnye ni semua terjadi..dek kerana kesedihan aku xdapat tukar lab..sob3..sebenarnye kalau nak tau..dalam tempat duduk aku kat office sangat xselesa...aku duduk kat tengah2 office..semua orang yang lab tu benda pertama(eh kedua kot) yang diorang nampak adalah my workstation..dalam office tu ada 24 students..leh bayangkan x?yeeee...24 studentsssss....and divider antara setiap meja tu amatlah rendah..langsung xselesa n langsung xleh fokus biler buat keje..sdey sangat..sebab tu aku prefer duduk rumah..tapi aku usaha juge lah untuk berasa gembira berada kat office..so try mintak tukar..tapi hasilnye xberjaye..diorang kate tempat sume dah penuh..well aku pon paham la..nak wat cemane..seb baik la SV aku pon xkesah aku wat keje kat mane pon..so ok la kan..

so last few days aku tekad...mesti nak dapatkan mood balik kat 'school kecik' aku ni..hehehe konon2 nak ubah2 kedudukan meja..aku dok tarik2 la meja yang satu(since ada dua meja dalam bilik ni)...sekali yang satu lagi roboh!hahahha...ince' aren kate orang degil mmg cenggitu...wakkakaa...sume xsabo sume nak buat sendiri..hehe ye aku orang nye mmg xbape nak penyabo..harap maklum..heee :-D

sudah la roboh xleh nak pasang balik lak tu..actually meja tu mmg dah goyang2 ubi pon..(kire aku xlah salah sepenuhnye)ahaks... :-p emm bagus jugak..dalam la aku pengganti yang lebey sesuai untuk menggantikan meja senget tu...taraaa...gerobok buku yang baaaaruuuu...

[kemas la sket kot aku nengok..huhu]

[sila abaikan biskut atas meja tu ye..barang pon xabes masuk lagi..heheh]

hahahaha itu pon nak kecoh ek...hahaha...kalau nak tau ni lah satu2 nye 'furniture' yang baru dalam rumah ni..yang lain sume 2nd..ekekekekke...so haruslah aku tepek kat sini..hahaha..sekian terima kasih... :-p :-p


***bilik pon rase jadi luas.. :-)

3 comments

Herman & Naza April 3, 2011 at 7:23 AM
This comment has been removed by the author.
Herman April 3, 2011 at 7:25 AM

Wahhh...mudah2an lepas ni bertambah laju study.

liza April 6, 2011 at 3:12 AM

moga2 ada la mood baru juga utk study. mcm best je tgk org study.. huhu