btol ke laughter is the best medicine? Part2

Halu halu haluuuu...huhu sejak entry problem sufia kat child care aritu aku xde update pape pon..tengok blog kawan2 yang lain sume dah bergerak2 maju kedepan..ada yang citer pasal progress anak, ada citer pasal beday, ada citer pasal kisah cinta baru..huhu...aku pon nak tulis juge...cume masa xmengizinkan and lately ni mim alif lam sin macam ada lbey sket...

emm susulan dari kejadian aritu tu..as expected aku menangis bagai nak gilos malam tu..uhuhu..macam ape je...sampai abes dah tenage aku..pastu esok pagi otak dah semakin clear and aku xde la merepek meraban mcm malam sebelum..thats a good thing about crying out loud..ngehehehe... :-D

pastu biler pk2 balik aku mmg takleh terminatekan sufia..kalau terminate macam mane aku nak study...wpun aku mmg selalu tak gi uni tapi kat rumah pon aku perlukan masa untuk studi..thats the main reason why I am here in this land...ermm aku akui apa yang cikgu cakap tu mmg banyak btolnye(aku mmg xpenah menidakkan pon)..cume yang xlarat nye biler kena dengar complain hari2 la..cikgu pon macam xpaham2 lagi..

so ape yang aku buat??minggu lepas hari khamis, selepas hari kejadian tu aku pon email bos kepada teacher2 sufia...aku mintak kurangkan hari and sessions daripada 4 hari ke 3 hari..at the same time aku cakap la reasonnye sebab teacher suke complain sufia itu ini and aku rase sufia belum fit la untuk ke child care selame 4 hari seminggu...and she didn't reply me(minah ni mmg lambat reply email)...so pagi tadi aku call die aku tanye la...sebabnye if request aku tu ditolak means hari ni pon sufia kena datang sekolah macam biasa...and aku kena prepare la barang2 macam baju2 and food sume..then die kate, sorry sebab lambat reply..die dah forwardkan email aku kat teacher..and it is okay kalau aku nak stick pada 3 hari seminggu..and the teacher was actually horrified with what I feel..and she has a big concern about that too..

ermm aku bukan berniat nak kenakan teacher...cume aku kena cakap dengan seseorang pasal benda ni..jangan sampai orang lain rase...u know, sometimes biler kite balik sekolah or kerja and then teacher pulak asek2 complain2 je...lame2 mmg aku rase sangat stress sampai ape pon xleh buat..hari2 asyik fikir sufia ok x kat sekolah..sufia banyak nangis x..patut x aku carik sekolah lain(yang mmg mahal kebabun)...nak antar kat orang, xde sape dah yang tinggal...huuu mmg kusut..

just harap teacher paham je situasi aku as a student ni..  :-(


***hope things will get better after this.. :-)