semalam yang panic!

huhu sebenarnye ini adalah entry yg masuk draft sebulan yg lalu..a day before aku balik mlesia for conference..tapi oleh kerana xde masa nak transfer gambar..draft ni x publish2 huuu...

"sufia betol2 mengejutkan aku semalam..ya Allah macam nak gugur jantung aku..huk3..


petang semalam aku teman sufia tido pukul 4.30..and then tersedar semula dalam kol 5.40pm..time tu rumah dah gelap..dah maghrib dah..hehe aku dengan mamai nye sebab tido petang kan terus bangun untuk ON lampu..lepas ON lampu tutup tingkap sume..pastu 2 3 minit lepas tu dengar sufia bangun and nangis as usual..aku pegi bilik untuk jenguk..before die nangis lebey teruk baik aku sambut..dengan mata yang masih kelat2 tu..aku tengok darah dah bersepah atas bantal..penuh...kat muke and hidung pon dah penuh dengan darah..ya Allah terkejutnye..terus panik!xtau ape nak buat..huuu sdey nye...hidung sufia berdarah!time die bangun tu pon darah masih mengelembung2 keluar lagi..

terus call ince' aren..die kate cube letak kat kepala benda2 sejuk..huuu rumah kitorang mmg xpenah simpan ais..aku pon dok basahkan kepala dengan air paip..fyi air paip sini mmg sejuk giler..so ok la..aku basahkan tuala and bubuh atas kepala gak..ermm maybe badan die panas dalam kot..padahal semalam aku xde ON heater pon..fuhhh

kenape la agaknye ek..aku mmg perasan sufia badan die cepat panas..takleh terlebih panas sket..terus merah padam pipi tu..sian die.. :-(  "


***alhamdulillah selepas sebulan sufia da semakin sihat..selsema pon ada nampak kurang 2 3 hari ni..sekurang2 nye hingus xselebat sebelum ni..syukur alhamdulillah...

2 comments

liza July 26, 2011 at 1:02 PM

merah betul pipi dia. kalau malu mesti merah juga.. mesti panic kalau benda mcm ni jadi time sorg.. tak taw nak buat apa. nak pegang budak nangis lagi.. huhu..

Nazariah July 29, 2011 at 11:14 PM

akk dah ank 3...alhamdulillah belum ada pengalaman ank hidung berdarah...x sangka budak kecik pun boleh cmni ek kalo bdn panas...mahu tak panik...kalo akk dah nangis2 suh abg balik gaknya...hee..:p