arun aziz

hikhikhik ada sorang kawan ku..tak jumpe SV hari ni..so nak melegakan kestresan kat lab die pon bukak lah citer Ombak Rindu..hihi..

yang lawaknye..komen daripada kawanku ini..rasenye si Arun ni xsesuai la digandingkan dengan Lisa..Lisa mcm muda sangat..


aku: blur jap...(idle...)
aku: laaaa bukan Arun kot!Aaron..hahahhaha
kawanku: hik3 nak buat cemane sebelum ni xkenal die pon..die baru berlakon ek?
aku: blur jap...(idle...) errrr...dah lame dah kot...hahaha



***hehe ada juge yang xkenal Aaron Aziz...hikhik...:D

4 comments

Nazariah January 4, 2012 at 5:03 PM

dah bape lama kwn ila tu dok oz...keh3...kelakar la dia...:p

DiLLaiLa January 4, 2012 at 8:01 PM

kih3..xde la lame juge..agaknye die pon jarang tgk tv kot..hik2

@naAzli January 6, 2012 at 3:03 AM

Salam dilla

Berbesar hati menjemput rakan2 menjamu mata di blog shop sy yang baru beroperasi Jan 2012 :

http://mamaaunishop.blogspot.com/

promo:pembelian with foc postage

thanks!!

DiLLaiLa January 12, 2012 at 2:21 PM

hi ana! ok aku masuk dalam list aku ye..thanks for the invite darl! ;)