saya rindu nak ber-yoga yogi

huuu seriously after berfamili+berstudi2an..aku dah tak da banyak masa nak menjaga kesehatan body..ecewahh..huuu but jangan salah fikir ok..I am so so so happy to have my ince' aren and sufia mulat in my life..bukan nak salah kan mereka kalau aku xdapat nak beryogi..cume masa belum mengijinkan.. ;)

yoga dah difatwakan haram??ye saye dengar pasal tu..tapi pada aku selagi xde buat sebarang bacaan2 yang tak sepatutnye tu aku ok je..kite just amek benefit saje ok..

huu few years ago masa aku buat masters mmg berkobar2 sungguh beryoga..almaklumlah ada member..hik2..sape lagi kalau bukan dgn 'baby' nurrul..ngeh3...

ok this is my feveret pic with my baby baby before kitorang makan steamboat kat dataran..malangnye gambo buat yoga yogi tu xjumpe la pulak..

[nama aksi ni adalah Tikaman Hangit..keh3... :-p ]


***haishh azam 2012 nak buat yoga balik..boley ke?huu

3 comments

dariagraphy January 12, 2012 at 2:12 PM

boley jeww baby! heee. gamba yg yoga2 tu dlm fb ada tak? last kite tgk lam fb ila. tp rasanya kite msh simpan kot..nanti i check ya

DiLLaiLa January 13, 2012 at 1:56 PM

orait babe..;)

liza January 15, 2012 at 6:09 AM

Slim time ni. Hehe