scan kertas selai harga rm3

aku balik sekolah tadi jiran sebelah yang pak arab tu jerit2..brother!brother! cehhh macam xtau je laki aku keje balik malam..ada la tu sesuatu tu..huhu

rupa2 nya nak mintak tolong scan kertas..huhu easy brother...easy!cehhh berani plak aku nak cakap cenggitu ye..ekekke

tetibe teringat kisah masa balik kampung aritu...aku desperate nak kena guna scanner...and kat umah kampung xde scanner...printer je yang aku dah wasiatkan kat umah tu..so nak tanak kena gi pekan..

pusing punye pusing jumpe la satu kedai ni..boley scan..aku nak scan selai je..ada dalam muka surat tu sikit giler kot words nye..scan punya scan..tanya harga, nyonya tu kate rm3!terkejut badak aku..seb baik xjadi badak..huuu..aku tanye kalau print bape posen..kaler 50sen..hitam 20sen kot..huuu...ape daaa auntie ni..scan tu bukan pakai dakwat pon..awatla sampai rm3..hushhh(tak terkeluar la pon nak cakap centu- tersangkut kat tekak je..huhu)

ape nak buat..dah terdesak..terima ajelah..iskkk



***seb baik le scan selai je..kalau 10helai?huu parah2

2 comments

Nazariah January 16, 2012 at 10:02 PM

Hah begitu mahal? sabo jelah...mencekik duit org tu namanya...erk..

DiLLaiLa January 17, 2012 at 11:31 AM

huhu tau xpe kak..saye punye la ingat paling mahal rm1 ke..bawak kuar kete rm1 je lah..xpasal2 kena korek syiling..sebab mmg belum cucuk duit time tu..kui3..