Bedtime song

Inilah die budak xpenat2 bercakap..kalau xbercakap menyanyi..huhu ibunye sampai naik lenguh menepuk..siap tertido2..die pulak syok menyanyi..tapi lagu ape tu, sape pon xtau.. ;p


sebenarnye audio yang aku rekod sangat panjang..tp aku upload 30sec je lah..haha aku nak marah pon xjadi tau kalau budak bertuah ni dah start nyanyi2...kadang2 sampai 40min die menyanyi sorang2..adeh la..aku yang terlelap dulu >.<"


ok ni pulak video sufia kat die nak main hanpone..pantang nampak camera sekarang ni..nak peace aje kejenye..ha yang ni kes tertekan video lerr gamoknye ni..



and last but not least, video sufia masa kat tassie..tu adalah model tasmanian devil..tapi bulu tu bulu yang betol kot...huhu sila abaikan suara nenek kebayan kat belakang tu ye...huahuahua =))




***budak keletah banyak.

3 comments

Ira December 14, 2012 at 5:04 PM

keletah dia nnt jd kenangan utk ko ceritakan bila dia da besar nnt. kalau berkesempatan, boleh cerita kat anak sufia plak. hehe.. comel la sufia..

DiLLaiLa December 16, 2012 at 12:01 AM

hihi mmg itulah tujuan aku tulis zira..supaye die boleh baca sendiri macam mane die membesar..kire journal tumbesaran die juge lah..harap2 blog ni bertahan la sampai bile2..kih2

@naAzli December 17, 2012 at 12:52 PM

hihi.budak mmg suka nyanyi kan.lg satu die macam ada dunia sendiri bila main, tp lagu ape tu ek? try pikir sat..haha