focus

one of my SV's comments in my progress report is "the student needs to stay focus..." sebab katenye bile aku focus aku boleh bekerja dengan baik.

hmm suddenly aku realize benda tu..hmm sebab die xpenah pon cakap centu kat aku..so aku pon xperasan..emm rupenye kalau aku x berkecamuk, buat benda satu2 mana yang perlu buat buat dulu..aku sbnrnye xde la hampeh sangat..

tapi mungkin aku berkecamuk sebab aku dah tak banyak masa. xpe yang penting sekarang kena stay focus..yang penting HABISKAN KERJA!

see??this is a new thing I learn today.. ;)

***focus dilla.hari ni mesti habiskan correction paper. besok submit.

1 comment

Ira March 1, 2013 at 6:44 PM

sebenarnya kan, kita akan sentiasa rasa tak cukup masa. lps tu bila kita dpt peluang utk extend sesuatu date line tu, kita akan rasa lega, masa tu kita plan mcm2 nk buat sehabis baik, bila dah dekat masanya, kita akan rasa benda yg sama, x cukup masa. so mmg betul, ko kene fokus. listkan apa ko nk buat hr tu, klu acheive semua bgs la, klu x dpt, atleast dpt siapkan sebahagian pun da bagus dah tu.