Hoo yeahh buku dah sampai!

Hari selasa lepas aku request untuk pinjam buku kat RMIT through InterLibrary Loan..wahhh tak sangka service kat library kat sini begitu expreess sekali..hari jumaat aku dah dapat email kata suruh collect buku tu kat Inquiry Desk- La Trobe Uni Library..happy nye akuuu..sangkit tengkuk aku dok baca ebook..akhirnye dapat jugak buku ni...nyam3..





walaupun due date nya sangat lah cepat tapi xpe..aku akan cuba habiskan baca buku ni secepat mungkin..chaiyok dilla..!!hehe..

and satu lagi yang lbey menggembirakan aku..aku baru dapat tau yang kat sini pon boleh acces journals from home..yeayyyy...maksudnye wpun aku cuti bersalin dapat jugak la aku jenguk pape journal yang patut..emm tapi apsal sebelum ni aku try xleh ek..so selama ni aku dok pakai ID uthm and utm je untuk access paper..hehe maksudnye aku import journals from mlesia...hehhehe..tak kesah la tu..yang penting sekarang dah boleh...aummmmmm...lalalalalala ~ ~




***suke..suke..suke... :-D