Gangnam Style

Astaghfirulahhhhhhhhhh..tu je lah yang aku boleh kate...huuuu

Dah bape hari ni asek terngiang2 lagu tu je..ni sume gara2 ince' aren yang curious sgt nak tgk video die kat youtube..pastu pagi2 cari lagi dan lagi dan lagi parody2 serata dunia..hadoiiiiii...xlarat dah ni asek terngiang jer..sambil terngiang dok terbayang mamat tu dok tergedik2 berjoget..and terbayang juge ince' aren tiru aksi yang same..Allah..sabo je lah.. . >.<


***aiyoyo gangnam oh gangnam

3 comments

Ira September 7, 2012 at 5:56 PM

istighfar bnyk2.. tension gak kalau da terngiang2 ni.. kdg leh msk dlm mimpi..
aku pn penah jgk kene camtu, terngiang2 je lagu tu.. lagu apa ntah aku pn da x igt.. tension jgk aku masa tu..

M@Ri@M September 7, 2012 at 6:44 PM

haha...best giler nngk yg dorg wt 1 family tu.hehe.akak bru 1st time nngk pg td.keke.selama ni denga je.td bdk2 ni bukak youtube tumapng la nngk.haha.
sabo dila....skali2 leh ceriakn idup tu

DiLLaiLa September 8, 2012 at 5:56 PM

kui3..bukannye ape..xlarat kalau terngiang2 tu..dah terngiang..terbayang pulak..hadoii tension.baik terngiang lagu twinkle2 little star lagi baik..kui3