M.Y.F.I.R.S.T.A.U.T.U.M.N

sekarang ni Melbourne dah masuk autum...

hmm..ni adalah pengalaman pertama aku merasa autumn tu macam mane...aku rasa dulu2 masa budak2 asal je sebut autumn mesti ingat citer Autumn in My Heart...alaa citer korea yang glemer tu..yang ppuan comel berlakon tu..(sape tah name die aku xpenah tau pon )hehe..rasanye untuk aku, itulah cerita yang paling menggambarkan suasana waktu autumn...yep..macam tu lah autmn..nama pon musim luruh..daun2 berguguran..and dah start2 menyepah dengan banyaknye kat belakang umah aku ni..adehh....

kalo 3 bulan dulu summer, aku macam xbape amek kesah pon..sebab kat melesia pon panas sepanjang tahun...tapi kali ni biler masuk musim lain baru aku terasa yang aku ni mmg betol2 duduk negara orang..huhu...sekarnag ni dah start sejuk...hmm mmg sejuk...lagi2 kalo asek ujan je..lately ni pon kalo tengok weather forecast asek 'shower or two' je..hmm...time aku menulis ni, biler aku check kat website suhu adalah 13degree celcius..woww..1st time kot rasa camni..patut la sejuk semacam..aku cam dah berbalut2 dengan baju sejuk n shawl ni..tapi still rasa sejuk jugak...nanti tibe winter macam mana agaknye ye..

hmm...aku nak sangat..keluar tengok dunia...i mean keluar tengok pemandangan kat luar sana tu..menikmati musim luruh...aku dah start rasa bosan biler xkemana2...tapi memikirkan kerja pon xsiap2 lagi..slow sangat ke agaknye aku ni ek..hmm the fact is even aku duduk kat meja studi pon belom tentu aku leh concentrate 100%...mcm sekarang ni la..jelesnye dengan senior2 yang lain...cemane agaknye diorang susun masa n belajar ek..ada je masa nak jalan2..haihhh...dioraang sempat je jalan2..hiburkan hati..aku nak jugak macam tu..(sangat risau kerja xsiap)..progress pon xbanyak..


gambo pinjam dari google je...minah tu bukan aku ye..hehe


macam2 perasaan aku sekarang...mmg bercampur baur...



**DiLLaiLa~~ dilla oh dilla...

3 comments

cumel~* April 1, 2010 at 4:51 PM

wahh..besnya kat sana..nak inform i dah tukar link blog i..

DiLLaiLa April 1, 2010 at 6:26 PM

owh..orait..nanti aku update url ko ek..=)

liza April 4, 2010 at 7:02 PM

bestnya dilla..bila la dpt merasa dok tmpt org..