i Love eBay

Satu masa nanti..bile dah sampai masa aku tinggalkan bumi org ni..mesti salah satu benda yg aku mesti akan rindu giler2 punye adalah ebay and keseronokan beli barang2 preloved..xkesahlah kat baby kids market ke..savers ke..asalkan yg 2nd hand and murah..

kadang2 aku confuse..cemanela diorang boley jage barang  sampaikan kadang beli umur barang tu dah lame or brg kegunaan harian pon..tapi masih xde nampak cacat cela pon..hatta kotor sekalipon..huu especially kalo barang2 baby la..

ermm yg pasti ebay tu mcm dah jadi makanan harian aku...hari2 mesti bukak..hari2 mesti nak watch..walaupon belinye xde la kerap mane..hehe akunye transaction baru 55kali..ekekeke..ada org tu dah dekat 300 dah..sape la tu ye ;p huu tapi entahle seronok dapat watch barang..kadang2 sampai ince' aren cakap, mok ni xde keje ek..yg bukan2 pon nak watch..:D

[kena keep shooting for the stars ok!maksudnye banyak lg kena beli ni..hahahha]


***ooo ebay..harap2 kat mlesia pon meriah juge...;)

5 comments

Anonymous April 6, 2012 at 7:46 PM

u e-bay..i e-pay..kui3...

DiLLaiLa April 6, 2012 at 9:12 PM

wakakkakakakkaka =))

Nazariah April 6, 2012 at 9:46 PM

mcm kenal je sape yg dah 300 tu...haha...:p

nadzirahashim April 7, 2012 at 3:36 AM

hehe ebay mmg bessst tapi sekarang ada hub lagi best kalau akak suka beli barangan preloved. namanya http://www.friendlyfashion.my/ saya ngan adik saya start hub ni untuk org2 yang suka barangan preloved! join la! :)

DiLLaiLa April 7, 2012 at 5:18 PM

wokey..nanti saye tgk website tu ye..anyway thanks!;)