VMPGA badminton tournament ~

semalam persatuan pelajar kat sini (VMPGA) buat badminton tournament..untuk student2 n spouse satu Victoria ni..hehehe ince' aren kalo bab sukan2 ni mmg die nombor satu minatnye..tapi terer xterer tu citer no 2 lah..haha... :-p

[naib johan..bak kate saida AF>>ok la tu! :-D

so ince'aren and a gang of 4 join la..game start kol 9 lebey..aku datang lambat sket dengan sufia..biasala mak budak mmg terhegeh2...aku datang pon sokong xsokong je...wakakaka..yela ingatkan team ikan bilisan je kan..dengan xpractice nye...den datang dekat kol 11 lbey pastu lepak tempat orang jual kuih..macam2 ado..kuih kole kacang, karipap, seri muka, popia, popia basah, makanan berat pon ada gak..hehe keje aku makan makan n makan je lah... :-D

[si baju biru... :-) ]

[xtau la gambar ape aku amek sbnrnye ni..hehe]

[belom bape ramai org lagi..awek2 ramai lepak tmpt makan.. ]

[ok muke aku sangat hitam n berkilat dek kerana kepanasan.uhuk ]

pukul 2 aku balik dulu sebab SV suruh siapkan keje n nak kena submit before end of the day..urghh ingatkan xjadi submit..aku pon terhegeh2 la balik..sekali dapat msg dr inceĆ” aren>> "kitorang masuk final..kuang3" fuiyooooo...xsangka la plak aku..hahaha...

sekali petang tu ince' aren balik bawak medal..uhuhuhu tak tau la dah bape lame kot die xdapat medal..kalo boley tido pon nak gantung medal kat leher agaknye..ahaks...rupe2nye orang tu dapat 2nd place...kire wa caya sama lu la beb...ehehhe...smash banyak kena jaring pon leh dapat no 2 yek..kalo xkena jaring?uisyyy susah nak kate tu..hehe :-p 


ape pon C.O.N.G.R.A.T.U.L.A.T.I.O.N.S to ince' aren n the gang! :-D


***uhuhu gara2 badminton aku terperap saje kat rumah minggu ni..uwaaaa...ingat nak gi Australian Open..huk2