Hari cheese sedunia!

Malam tadi makan ni ....pukul 1230 mlm ok!uhuhu resepi klik sini

[pasta bake]
Ni plak pagi tadi...

[cheesy wedges]

Resepi cheesy wedges?Lain kali plak ek... :-)


owh yang ni hari ahad lepas punye kot..saje nak tepek sini..choc chips banana muffin..lite n yummy!~
[choc chips banana muffin]




***cara2 menggemukkan badan dengan pantas... :-D

6 comments

feresa~* January 18, 2011 at 1:27 PM

sedapnya muffin tu..ni yg teringin nak membakar ni..:)

Nazariah January 18, 2011 at 1:29 PM

teringin nak cuba pasta cmni tp kan bila pikir mkn pizza tu pun sekeping dua jek...terus tak jd buat smpi sek la...yg cheesy wedges tu hee...lama tak mkn, dulu ada gak buat..betul mmg boleh gemuk, kat umah lama dulu asik buat jek naik bape kg daa...sib baik dah ok balik cuma sek dah pregnant 4 bln berat xnaik plak....pelik..ermm...

DiLLaiLa January 18, 2011 at 2:11 PM

cheq: selamat membakar ;)

kak naza: hihi sekarang nak ngandung kena jage kolestrol..xleh makan yang menggemukkan sangat..kalo nak tunggu bulan 11 nanti saye buatkan...hehehe

Ira January 18, 2011 at 2:52 PM

cam best je masakan ko dilla.. aku nk resepi blh?? hehe...

DiLLaiLa January 18, 2011 at 2:58 PM

ko nk yg mane mek?kalo yg pasta bake tu ada link situ..selamat mencuba!;)

Nazariah January 18, 2011 at 4:50 PM

alrite la...boleh2... tggu bulan 11 nnt..hihi... tp sek akak mmg x mkn yg cheese2 sgt ni...tp yg lain xdela control sgt...masak n mkn spt biasa...tggulah 6 ke 7 bln baru bdn naik gaknya...yg penting i pun xnak gemuk2 sgt, nnt ssh plak nk turun balik...hihi...tp kat msia senang naik mgkin sbb minum anmum kot...sini kan minum susu segar je...