Ikhlas kah dia?

Ni gara2 banyak sangat baca muka buku heh..hehhee..yang xpenting2 pon aku nak pk..hehe

Just tertanye2 ikhlas kah dia(seseorang yg maksudkan tu) dengan kerjaya die..hehe seseorang yg aku maksudkan tu mmg xrapat dengan aku pon, jauh sekali berkomunikasi.. sekadar kawan lame..yg tetibe jadi friend kat fb...ermm sekali lagi topiknya adalah guru..rasenye mcm aku penah tulis sebelum ni kot..

entahlah cume xbape senang dengan mulut die(or jari die) yg celupar sangat kat FB..status pasal anak murid bukan main...sial..bodo...syaitann...tu sume mcm dah lali lah..

kalau xsuke budak2 kenape nak jadi cikgu???why???sebab ko xdpt keje lain???tu maksudnye ko yg bodoo...syaitannnn..huhhh aku mmg geram..panas hati aku..suka2 hati cakap anak org syaitan..tu doa tau x?kalau cikgu sendiri doakan centu haihhh x ke teruk namenye tu?

mmg cukup xberkenan kalau ada yg guna2 word2 ni nak maki2 orang sesuke hati..kalau sesekali terlampau marah mungkin logik kot..tu pon jangan maki2 anak murid boley?




***ermm...mau aje aku sound budak ni...

3 comments

Nazariah March 7, 2012 at 11:02 PM

cuba try ckp sekali la...ckp pendek je..belum pernah lak jumpa cikgu cmtu...hihi..

DiLLaiLa March 8, 2012 at 11:35 AM

huhu saye pon xpernah jumpe kak..tu yang pelik and hangin je rase tu...adoiii la cikgu 's'

M@Ri@M March 8, 2012 at 11:57 AM

ooo.....tertnya2 akak sapekah org itu.hehe. tp ibu akak ckp mmg byk cikgu2 muda2 skrang ni perangai tah pape.x ikhlas nk mengajar.semua berkira.yg maki hamun ni lg la kn.eloo...ko pn xkn berjaya kalo xde doa dr cikgu2 ko dlu ye.so x yah la sibuk maki hamun anak murid.esok prestasi sek jatuh..korg gk yg kena kerja keras lebih skit..pastu merungut.huhuhu. ikhlas la dlm bekerja ye....duit gaji tu nk bg anak mkn..huhuuh. geram plak denga org suka maki2 ni.huhuh