Nasi kambing keluarga said


di malam2 hari yang hening ni..kepala aku sakit pulak..rasa macam ada jarum cucuk kat tgh kepala...
actually lepas jumpe SV(hari ni khamis kan?hehe) mesti sakit kepala aku datang kot..kalau xdtg pon mesti buat2 datang juge..

ape sebenarnye aku nak citer ni?hahaha..=))

xde pape pon..sekadar nak berkongsi gambo nasi terakhir yang jiran aku kasi...satu dulang beso hokay..tapi kami senyap2 bagi kat kawan2 la..ni masa seminggu before die balik arab..patutnye kami la jamu die kan..dah terbalik pulak..hihi malu deh...

hehehe..portion yg kami punya tu pon aku je yg byk makan..sebab sayang..malam tu ada lagi, bukan main lagi pujuk ince' aren soh makan..sebab nye aku dah xlarat nak makan..nasi berminyak, banyak mana sangat la yang mampu nak makan..makan sket je dah kenyang..emm tapi mmg sedap pon diorang masak..ermm okla die setuju makan asalkan makan bersuap sebab die xnak tangan bau kambing...errr boley camtu..baiklaahhhh aku layankan jelah..asalkan nak makan..huhu

kenape tetibe teringat jiran lame pulak..sebab tadi terborak2 dengan labmate(arab juga), bila aku kate said dah balik and dah submit thesis, die kate emm rase mcm belom..entahla..hehe aku pon kate..emm entahla..

emm tu yang teringat tu..

[dulang nasi ambeng hehehe]

[nampak kecik?besar tu sebenarnye..]

[baik punyaaaa]

[our portion..the smallest portion of all..and xabes makan pon..aduss sori said]

ok tu je..bye bye bye...


***harharhar

3 comments

dariagraphy March 8, 2012 at 11:05 PM

uuu dpt imagine bau die cane.. *drools* tu basmati eh

DiLLaiLa March 8, 2012 at 11:08 PM

alamak actually kitorang xbape suke bau die nasi kambing ni(and xberape pandai mkn kambing, baru je belaja2)
a'ah pakai basmati tu..pak arab kan kaye raye..huuu

Nazariah March 9, 2012 at 7:33 PM

byknya diorg kasi...mcm best je...hik..:p