Kasut and me

Kasut and perempuan bernama Dilla mmg tak boleh dipisahkan..hehhee..sejak zaman dulu2 lagi..semenjak aku mula pegang duit sendiri..aku mmg kojenye dok beli kasut sokmo..adehh..membazir kan?tapi cenggitu lah..tak tau nak kasi ubat ape..makin duduk sini makin kronik pulak jadinya..

nak jadi cerita, sabtu lepas ada kawan cerita, ada satu kedai kasut nak tutup. kedai tu jual kasut Clarks. aku mmg suke brand ni sebab tahan lama even yang tumit2 pon selesa sangat pakai. tapi of course aku suke kalau dia murah2 aje.. kalau yang sampai ratus2 tu mmg xkan beli la..gilo..beli mahal2 pakai kat kaki je..lagipon duit aku xlah sampai boleh dibazir2 macam tu..emm bila I dengar kisah ni lagi lah I berkobar2. padahal keje banyak nak siapkan nih..

dengan adanya member yang pergi juga, maka makin kuat lah gaya nya nak mengajak ince' aren beta :p kawasan situ nak pegi mmg kena ajak ince' aren sebab nak parking susah. takuttt..huhu

bila sampai kedai tu, aku terus lupa PhD. warghhhh mmg xhingat dunia sungguh! semua kasut $15 sepasang. kasut baru OK. huuaaaaa nak nangis tengok..fyi, $15 bersamaan rm45 lebih kurang. kalau rm45 boleh la kot dapat kasut padini kan..ok jugak la kan..tapi ni Clarks...Clarkssssss...tak penah aku jumpe kasut Clarks murah macam tu..huu ince' aren pon senyum je..takde macam signal suruh stop pon. aku pon ape lagi, pilih dan pilih lagi..tapi malangnya saiz banyak dah habis...byk dah saiz beso2..tu yang rugi tu..kalau pegi awal sikit mesti byk saiz lagi..huuu..




akhirnya setelah dua jam. kitorang buat macam kedai sendiri..panjat sana, panjat sini. sampai rasa nak mabuk pon ada, maklumlah puasa..emm maka aku pon stop..hehe aku dapat 6 pasang, sufia dapat sepasang. hihihi memandangkan besday aku dah dekat, so ni kira besday present in advance le ni.. ok la ni..total kasut aku $90 = rm270..hehehe dah happy sangat dah aku.. mmg sesuai sangat la tu,menepati bajet besday present kami kikiki :p


***time kenduri jelah pakai kot hihihi

4 comments

ikanbesh July 24, 2013 at 1:58 PM

hoiiiii

bapak best!!!
clark tu...
jeles gila aku...
murah gila.. rege tu kalo kat malaysia baru dapat sepasang tu pon yg setelah sale kat JPO kasut yg design lame..

seb baik saiz xde kan kalo x sure lg banyak ko borong

DiLLaiLa July 24, 2013 at 3:15 PM

hahahhaa aku ni dok menahan nafsuu je ni nak ajak laki den pi lagi. tapi memikio kan saiz pon dah xde..xpelah bagi orang lain pulak..ermm masuk tempat tu mmg dah ingat anak laki weii..:P

dariagraphy July 25, 2013 at 2:24 PM

kalu size besar meaning kaki iiiii laaaaa ni, jeles!!

DiLLaiLa July 25, 2013 at 5:37 PM

huaaa I pulak jelessss dengan orang kaki besarrrr(in this case) heeee sebab banyakkk boleh beli!!hnsssssss