Sunset at Edwardes Lake Park, Reservoir

Semalam petang kami ke Edwardes Lake...saje je amek2 angin petang...dah lame jugak rasanye x ke situ..hehe padahal 3minit je kot drive..huhu..rasa macam belakang umah aku je rasa lake tu..sebab kalo bawak kete sekejap sangat dah sampai...(hehe xde la dekat camtu..)

so kali ni aku bawak kamera..sebab nak membalas dendam 'terlupe' bawak kamera jumaat lepas..hehe..aku mmg giler amek gambo pemandangan..wpun amek gambo xcantik..kuang3..=)

so oleh kerana kamera tu plak dah nak kong(terlupe nak charge la pulak)..so gambar2 yang ada pon limited la jugak..huhu...;-)


waiting for the prince...
si gendut

hehe tembamnye aku..
  
bawa ku terbang

aku dan si dia...hehe

ngap3

(^ ^)

xde keje

bekal jajan..hehe..


**DiLLaiLa~~syoknye amek angin...pastu balik demam...huaaaaaa