Cuci karpet

First of all nak bitau, sebenarnye keje aku xsiap..hahaha SV pulak esok dah naik keje..tapi aku mmg tersangat stress sekarang ni..jadi duduk depan PC pon ape pon xjadi..huhh baik join laki and anak pegi lake amek angin..
[ni je gambo yang ada..yang lain anak punya bapak belom upload lg, so I xleh nak cilok..huhuhu]

soooo ini gambo semalam..kami pegi lake..bawak anak. layan anak main beskal. anak punye mak pon  main beskal juga..beskal tu dah pancit sbnrnye sebab dah lame xkayuh.almaklum aritu musim sejuk tak daya rasa nak mengayuh...pam pulak takde...pancit2 pon anak punya bapak suruh kayuh juga..nak amek gambo katenye..hadoiii hangin x?xpela aku layankan juga...kayuh pegi lake ok..adala 5-10 min..fuhh berat giler kot kayuh beskal pancit...turun naik bukit..

[update: ibu dan anak]

sampai sane, biasala bergambonye sekejap je sebab angin dah sejuk pulak.mula2 panas berdentum..huhu so kami cepat2 la cabut..huu time kayuh balik rumah lebih mencabar sebab lagi byk panjat bukit berbanding pegi...hadoiii pengsan..rasa nak tercabut kaki i..malam tu kaki sakit yang amat..xlarat nak buat ape pon..bontot pon sakit..erkkk

pagi tadi pon aku masih rasa letih. agaknye sebab semalam aku stay up sampai siang pastu mengayuh pulak.bertambah2 letihnye..so sempat la aku tido tadi sejam lebih kot.bangun segar sket la..

hari ni kitorang tak buat pape.duduk rumah saje.tapi tiba2 je kami basuh karpet..hahahhaha rajin kan?owh tidakkk..sebenarnye ada tragedi..ada budak kecik poo poo and korek2 nappy sendiri sebab dah geli.pastu sapu2 kat sofa and karpet..boley?huuu pengsan kami menyental..seb baik la besok 40degree lagi..harap2 kering la karpet tu..iskkk


***hari cuci mencuci