Lampu hari natal

Hehehe tajuk in BM tu..ni dah basi sebenarnye tapi saje nak upload juge buat kenang2an.. ;)

hmm sebenarnye sekarang ni sume gambo aku dah tak pegang.sume dalam lappy ince aren itu pasal aku susah nak upload2..malas nak godeh lappy org.heheh..so ini lah gambo2nye..saje tgk lampu2...bukan niat nak mendedahkan sufia pada hari natal ye. nauzubillah...sekadar kenangan kat tempat org saje..^o^ dulu2 bile aku tgk cite home alone(masa aku kecik2) aku mesti kagum dengan lampu2 deco yang diorang pasang kat umah..rasa cantik sangat..hehe mmg cantik pon..kreatif aa diorang...









ni kitorang pegi rumah yang deco dia xheavy2 sangat..ada rumah yang deco dia mmg dasyat.tapi aku xsuke sangat sebab sarat marat.pluss patung2 banyak sangat..nak amek gambo pon xbest.huhu


***basi kot

5 comments

M@Ri@M January 7, 2013 at 7:47 PM

ila..tu rumah2 org ke? dorg deco sendiri eh? peh..terbaek! x yah g icity dh.hehe

DiLLaiLa January 7, 2013 at 9:59 PM

aah k.yam...rumah persendirian..bape la agaknye bil karen diorg ek..kikiki

M@Ri@M January 8, 2013 at 11:58 AM

giler lawa! selawa bil dia kot.haha!kalo akak pn akan paksa aqil posing dpn umah org.hahahha! kt msia xkn wt sume tu kn.kt sna bkn org tau.kekek

Ira January 8, 2013 at 2:53 PM

Cantik.. camtu rupanya cara diaorg ek.

DiLLaiLa January 8, 2013 at 11:23 PM

huhu cantik..diorg kalau sambut krismas sama je ngan org msia..sume nak baru..sofa baru, langsir baru..lampu kelip2 ...cume lampu kelip2 tu dasyat la camtu..hehe